Informujemy, że nasza strona wykorzystuje pliki cookie do analizy ruchu oraz dostosowania zawartości do preferencji Klienta. Więcej informacji najdziesz w naszej Polityce Prywatności

REGULAMIN SERWISU OPIEKI NAD
ZWIERZĘTAMI

ALVIS
§ 1 DEFINICJE
1. Usługodawca – Serwis opieki nad zwierzętami ALVIS prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALVIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku ul. Ogarna, 117/118, lok.2, 80-826, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000797420, NIP 9571117734, REGON 384010073.

2. Usługobiorca/Klient - Właściciel powierzanego pod opiekę zwierzęcia lub osoba niebędąca Właścicielem zwierzęcia mająca pełne prawo udzielone przez Właściciela do oddania zwierzęcia pod opiekę Opiekuna/Petsittera.

3. Opiekun/Petsitter/Wyprowadzacz - osoba, która w imieniu Usługodawcy zajmuje się powierzonymi pod opiekę zwierzętami.

4. Zwierzęta/Zwierzę – zwierzęta domowe (pies, kot, chomik, rybki itp).

5. Regulamin opieki nad zwierzętami/Umowa o świadczenie usług – niniejszy dokument określający zasady świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców za pośrednictwem Serwisu oraz prawa i obowiązki Usługobiorcy i Usługodawcy.

6. Serwis – platforma internetowa umożliwiająca zawieranie umów o świadczenie usług oferowanych przez Usługodawcę, prowadzona przez Usługodawcę, dostępna za pośrednictwem adresu URL https://dog-walk.pl

7. Usługi – wszelkie świadczenia Usługodawcy na rzecz Usługobiorców w szczególności usługa spaceru z psem, usługa opieki nad zwierzętami w domu Klienta lub Opiekuna itp.

8. Abonament to pakiet 12 lub więcej / 20 lub więcej / 30 lub więcej spacerów/wizyt u zwierzęcia lub dni opieki nad zwierzęciem w obniżonej cenie w porównaniu z ceną pojedynczego spaceru/wizyty/doby opieki. Po opłaceniu abonamentu Klient może korzystać z zakupionych usług przez 365 dni od dnia pierwszego spaceru/wizyty/doby opieki. Po upływie 365 dni od dnia pierwszego spaceru/wizyty/doby opieki abonament/pakiet traci ważność, a środki za niewykorzystane usługi nie podlegają zwrotowi.

9. Faktura pro forma/Faktura – dokument, będący propozycją dla Klienta, wysłana jako forma wezwania do zapłaty.

10. Kwota rezerwacyjna - jest to opłata ponoszona przez Usługobiorcę w związku ze zobowiązaniem Usługodawcy do zarezerwowania terminu pobytu zwierzaka Klienta w domu Opiekuna lub w domu Klienta. Rezerwacja uznawana jest za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej - przedpłaty w wysokości kosztu jednej doby opieki, którą Klient zarezerwował.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa szczegółowe warunki i zasady korzystania z usług opieki nad zwierzętami przez ALVIS – serwis opieki nad zwierzętami prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALVIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-826) przy ul. Ogarna, 117/118, lok.2, zwany dalej również jako Usługodawca.

2. Regulamin określa zasady opieki nad zwierzętami.

3. Realizacją opieki nad zwierzętami zajmuje się Usługodawca i/lub wyznaczone przez niego osoby – Petsitterzy/Opiekunowie, na których Usługobiorca wyraża zgodę.

4. Integralną częścią niniejszej Umowy o świadczenie usług jest ankieta wypełniona przez Klienta zamieszczona na stronie internetowej https://dog-walk.pl oraz cennik zamieszczony na stronie internetowej https://dog-walk.pl.

5. Stronami Umowy o świadczenie usług są Usługodawca i Usługobiorca/Klient.

6. Przez stronę internetową https://dog-walk.pl można dokonywać zamówień 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 w dni powszednie, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń od godziny 9:00 następnego dnia roboczego.
§ 3 OBOWIĄZKI I PRAWA USŁUGODAWCY
1. Realizacją Umowy o świadczenie usług zajmuje się Usługodawca przez Opiekuna.

2. Usługodawca gwarantuje, że Petsitterzy, których zatrudnia, zostali starannie sprawdzeni i odpowiednio przeszkoleni w zakresie opieki nad zwierzętami. Usługodawca świadczy, że wszyscy opiekunowie serwisu opieki nad zwierzętami Alvis są ostrzeżeni o odpowiedzialności materialnej, administracyjnej i karnej oraz poinstruowani o zasadach postępowania w domu Klienta podczas opieki nad zwierzęciem (opiekun nie ma prawa przekazywać kluczy do domu Klienta osobom trzecim bez zgody Klienta, wpuszczać lub zapraszać do domu Klienta osób trzecich, wykonywać kopii kluczy, korzystać z domu Klienta w jakimkolwiek innym celu niezwiązanym z opieką nad zwierzęciem, palić, używać alkoholu i/lub narkotyków itp.).

3. W przypadku braku sugestii ze strony Klienta Usługodawca według własnego uznania dokona wyboru miejsca spaceru z uwzględnieniem czasu jego trwania.

4. Usługodawca zobowiązuje się w szczególności do:
4.1. zapewnienia najlepszej możliwej opieki nad zwierzęciem, dbania o jego zdrowie I bezpieczeństwo,
4.2. zapewnienia zwierzęciu odpowiedniej dla niego ilości ruchu, formy zabawy na podstawie wcześniejszych sugestii i uzgodnień z Klientem,
4.3. przekazania informacji o zaobserwowanych objawach chorobowych, bądź nieprawidłowym zachowaniu zwierzęcia w trakcie spaceru lub opieki,
4.4. niewyprowadzania psa na boiska szkolne, place zabaw, piaskownice, plaże i kąpieliska oraz inne tereny i obiekty, na których zakaz taki obowiązuje,
4.5. niezwłocznego przekazania informacji o stanie zdrowia zwierzęcia w przypadku uszkodzenia ciała, pogryzienia, choroby, śmierci. Jeżeli wystąpi szkoda Usługodawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym Klienta oraz do podjęcia wszelkich racjonalnych środków w celu jej zabezpieczenia oraz zapobieżenia dalszemu zwiększeniu,
4.6. niestosowania wobec psa bodźców agresywnych.

5. Usługodawca:
5.1. jest uprawniony do odmowy przyjęcia zwierzęcia lub rezygnacji z wykonania usługi w sytuacji, kiedy zwierzę może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych ludzi albo zwierząt, a w szczególności gdy jest agresywne oraz nie posiada ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw kleszczom, w rui, z cieczką itp. oraz jest nieodrobaczone,
5.2. nie bierze odpowiedzialności za chorobę zwierzęcia niewynikającą z winy Usługodawcy,
5.3. w przypadku psów uznanych za agresywne stosownie do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w trakcie spaceru Usługodawca zobowiązuje się do wyprowadzania psa w kagańcu przekazanego przez Usługobiorcę.
5.4. Usługodawca nie odpowiada za zdarzenia losowe z udziałem zwierzęcia,
5.5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie przedmiotów należących do zwierzęcia – tak samo w przypadku przypadkowego zniszczenia ich przez opiekuna jak i zniszczenia ich przez zwierzę. Jeśli dana rzecz jest drogocenna prosimy o nie przekazywanie jej na opiekę.
5.6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za pogryzienie psa Klienta przez innego psa, spacerujecego bez smyczy. Zgodnie z prawem w przypadku psa pogryzionego przez psa, prawo zakłada odpowiedzialność opiekuna zwierzęcia atakującego.
5.7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie obroży, szelek lub smyczy dostarczonych przez klienta, a także za wszelkie z tego wynikające konsekwencje.

6. Usługodawca zobowiązuje się do sprzątania psich odchodów pozostawionych przez zwierzę.

7. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć raport z wykonanej usługi drogą mailową (podać tracker z trasą i km spaceru, zdjęcia lub wideo, opis zachowania i samopoczucia zwierzaka).
§ 4 OBOWIĄZKI I PRAWA USŁUGOBIORCY
1. Usługobiorca zobowiązuje się w szczególności do:
1.1. poinformowania Usługodawcy o rzeczywistym stanie zdrowia przekazywanego zwierzęcia, w tym również przekazania informacji o wszelkich dolegliwościach zwierzęcia i sposobach zminimalizowania dyskomfortu odczuwanego przez zwierze (np. ograniczenie aktywności fizycznej, chodzenie po schodach),
1.2. okazania książeczki zdrowia zwierzęcia lub zaświadczenia o aktualnych szczepieniach, podanych zwierzęciu środkach przeciw pasożytom, jego stanie zdrowia fizycznego i psychicznego oraz potwierdzenia, że zwierzę nie choruje na żadne choroby zakaźne,
1.3. terminowego odbioru zwierzęcia tj. odbioru w umówionym miejscu i czasie.
W sytuacji gdy Usługobiorca nie będzie się kontaktować z Usługodawcą i nie dopełni w ciągu 3godzin po upływie terminu odbioru warunków spisanych w Regulaminie, zastosowanie będzie miał §7 niniejszego Regulaminu.
1.4. dostarczenia nieuszkodzonych i odpowiednio dopasowanych do rozmiaru/wagi/rasy zwierzaka obroży lub szelek, smyczy, oraz kagańca (w przypadku psów uznanych za agresywne), karmy na cały okres opieki, i zabawek dla zwierząt,
1.5. przekazania Usługodawcy rzetelnej i pełnej informacji na temat zwierzęcia,
1.6. pokrycia kosztów leczenia weterynaryjnego powierzonego zwierzęcia, które poniósł Usługodawca, a które nie wynikły z jego winy.

2. Usługobiorca oświadcza, że:
2.1. przyjmuje do wiadomości, iż zwierzę w trakcie wysiłku i zabawy na spacerze (w tym również z innymi psami) może ulec zranieniu i nie będzie z tego tytułu wnosić w stosunku do Usługodawcy jakichkolwiek roszczeń,
2.2. wyraża zgodę na wizytę u lekarza prowadzącego lub w razie jego nieobecności, albo braku możliwości wykonania usługi, przez lekarza wskazanego przez Usługodawcę na jego koszt,
2.3. wyraża zgodę na wykorzystanie specjalnego sprzętu do wyprowadzania psa.

3. Usługobiorca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę osobom, innym psom lub mieniu.

4. Każdorazowo prosimy o informację przez e-mail, WhatsApp lub Messenger z listą rzeczy przekazanych razem z psem na opiekę do naszego opiekuna. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy przekazane opiekunowi i nie zwrócone w sytuacji, gdy nie posiada informacji o przekazaniu danego przedmiotu. W przypadku otrzymania listy rzeczy, sprawdzenia ich przez opiekuna podczas przekazania zwierzęcia oraz nie zwrócenia, którejś z nich zwrócone zostaną środki pieniężne równowartości brakującego przedmiotu.

5. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

6. Spory powstałe między stronami będą rozstrzygane przez sądy właściwe według przepisów Prawa Polskiego.
§ 5 PŁATNOŚCI I REALIZACJA USŁUGI
1. Usługobiorca zapłaci na rzecz Usługodawcy wynagrodzenie wynikające z wystawionej Faktury na rachunek bankowy wskazany w treści Faktury, w terminie, wskazanym w fakturze.

2. Płacąc za usługi, Usługobiorca oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie zawarte w nim warunki.

3. Usługobiorca może zrealizować płatność na zasadach przedpłaty całej wartości zamówienia, realizowane poprzez przelew na konto bankowe Usługodawcy.

4. Kwota opieki za wykonaną usługę jest ustalana na podstawie obowiązującego w chwili zawarcia Umowy cennika. Cennik usług jest dostępny na stronie internetowej Usługodawcy https://dog-walk.pl

5. Zapłata jest uważana za dokonaną z chwilą wpływu środków na konto bankowe Usługodawcy. Dzień wpływu środków na konto bankowe Usługodawcy jest dniem zawarcia Umowy.

6.Usługobiorca pokrywa wszystkie opłaty i prowizji związane z przekazaniem przelewu w tym koszty banków pośredniczących i banku Usługodawcy.

7. Strony ustalają, że dodatkowe usługi związane z realizacją niniejszej Umowy (np. wizyta zwierzęcia u lekarza weterynarii, wizyta u fryzjera, opieka nad kilkoma zwierzętami itp) podlegają uzgodnieniu w Fakturze. O każdej dodatkowej opłacie ustalanej przez Usługodawcę Klient zostanie poinformowany przez e-mail lub telefonicznie.

8. W przypadku skrócenia terminu opieki i/lub rezygnacji z usług, wniesiona przez Klienta opłata nie podlega zwrotowi z zastrzeżeniem zapisów §8 niniejszego Regulaminu.

9. Jeżeli Klient dokonuje wcześniejszej rezerwacji usługi Opieki nad psem lub innym zwierzakiem w domu Opiekuna lub w domu Klienta, w celu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się wpłacić kwotę rezerwacyjną w wysokości kosztu jednej doby opieki, zarezerwowanej przez Klienta. Płatność należy dokonać w ciągu 3 dni od potwierdzenia rezerwacji przez Usługodawcę. Całą kwotę wskazaną na fakturze, Klient zobowiązuje się wpłacić nie później niż do terminu płatności wskazanego na fakturze.

Kwota rezerwacyjna w wysokości kosztu jednej doby opieki, zarezerwowanej przez Klienta podlega zwrotowi w całości jeżeli rezerwacja zostanie anulowana przez Klienta co najmniej 14 dni przed datą rozpoczęcia usługi opieki nad psem lub innym zwierzakiem. Kwota rezerwacyjna w wysokości kosztu jednej doby opieki, zarezerwowanej przez Klienta nie podlega zwrotowi jeżeli rezerwacja zostanie anulowana przez Klienta na mniej niż 14 dni przed datą rozpoczęcia usługi opieki nad psem lub innym zwierzakiem.

10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania serwisu Payu i innych serwisów, za pośrednictwem których użytkownik zdecydował się dokonać płatności.

11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, jeśli rezygnacja z usługi następuje 3 godziny przed terminem, w którym miała zostać wykonana lub jeśli rezygnacja z usługi (która miała być wykonana do godziny 12:00) następuje w dzień poprzedzający jej wykonanie i po godzinach pracy działu obsługi klienta.

12. Konto Bankowe ALVIS Spółka z o.o.:
PKO BANK POLSKI 10 1020 4900 0000 8902 3236 9741.
§ 6 OPIS USŁUG I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania wypełnionej przez Klienta na stronie internetowej dog-walk.pl ankiety z podaniem wszystkich niezbędnych informacji I danych kontaktowych Klienta.

2. Pierwszy spacer + zapoznanie - 30 min. - to jest zapoznanie psa i jego Opiekuna. Pierwszy spacer psa z wyprowadzaczem powinien przechodzić w obecności Właściciela psa - to uchroni zwierzę od stresu.

3. Spacer z psem 30 minut - zawiera 20-25 minut właściwego spaceru i 5-10 minut na organizację usługi (odebrać psa, wrócić z psem ze spaceru, umyć psu łapy, nakarmić, jeśli jest to potrzebne, pobawić się itp).

4. Spacer z psem 60 minut - zawiera 50-55 minut właściwego spaceru i 5-10 minut na organizację usługi (odebrać psa, wrócić z psem ze spaceru, umyć psu łapy, nakarmić, jeśli jest to potrzebne, pobawić się itp).

5. Spacer z psem 90 minut - zawiera 80-85 minut właściwego spaceru i 5-10 minut na organizację usługi (odebrać psa, wrócić z psem ze spaceru, umyć psu łapy, nakarmić, jeśli jest to potrzebne, pobawić się itp).

6. Spacer z psem 2 godziny - zawiera 110-115 minut właściwego spaceru i 5-10 minut na organizację usługi (odebrać psa, wrócić z psem ze spaceru, umyć psu łapy, nakarmić, jeśli jest to potrzebne, pobawić się itp).

7. Spacer z więcej niż jednym psem jest płatny dodatkowo, jeśli spacer grupowy jest komfortowy dla psów i Petsittera. Usługodawca może odmówić Klientowi spaceru grupowego psów, jeśli taki spacer nie jest bezpieczny dla zdrowia i życia psów lub Petsittera (duże psy, psy, które wymagają większej uwagi na spacerze itp).

8. Opieka nad psem czy kotem w domu Opiekuna - jest to całodobowe przebywanie zwierzęcia w domu Opiekuna, ale nie jest to całodobowy pobyt Opiekuna wraz ze zwierzęciem, tzn. Petsitter opiekuje się zwierzakiem (regularnie go karmi, spaceruje, bawi się z nim itp.), ale może zostawić zwierzaka w domu samego na kilka godzin. W opiekę psów wliczona jest ilość spacerów w zależności od rodzaju wykupionej opieki i potrzeb psa. Lepiej jeśli Właściciel zwierzęcia (Usługobiorca) sam przywiezie oraz odbierze swojego zwierzaka do i od Opiekuna - to zmniejszy stres zwierzęcia.
Przyjęcie i zabranie zwierzaka możliwe są w godzinach od 7.00 do 21.00. Rozpoczęciem opieki jest dzień i godzina otrzymania zwierzaka. Za zakończenie usługi opieki uważa się dzień i godzinę odbioru zwierzaka od Opiekuna.
Jeśli podczas opieki nad psem w domu Opiekuna okaże się, że klient zdecydował się na liczbę spacerów, która nie jest dla psa wystarczająca, to w takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do doliczenia dopłaty za dodatkowo wykonane spacery.
Usługobiorca może odebrać zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia opieki (tylko w godzinach 7:00 - 21:00) po uprzednim kontakcie z Usługodawcą co najmniej na 2 godziny przed odbiorem.

9. Opieka w domu Opiekuna nad dodatkowymi zwierzętami jest płatna dodatkowo.
Nie zwiększa to częstotliwość oraz czas trwania spacerów. Psy spacerują razem jeśli jest to bezpieczne dla nich oraz opiekuna. W razie niemożliwego bezpiecznego wspólnego spaceru, opiekun wyprowadza psy osobno, ale czas trwania spacerów się nie zwiększa.
Przykład:
Klient wykupił dla dwóch psów opiekę z trzema spacerami na dobę, czyli będą to dwa spacery po 15 minut oraz 1 spacer 45-60 minut. W razie braku możliwości wspólnych spacerów opiekun wyprowadzi każdego psa osobno, ale każdy pies będzie miał 2 spacery po 7-8 minut oraz 1 spacer 23-30 minut.


10. W przypadku opóźnienia odbioru zwierzęcia przez Klienta w ustalonym wcześniej czasie i miejscu, Klient zapłaci na rzecz Usługodawcy dodatkowe wynagrodzenie (ustalone w oparciu o kwoty wynikające z cennika), dotyczy to opóźnienia powyżej 30 min od planowanej godziny odbioru.

11. W przypadku opóźnienia odbioru zwierzęcia:
11.1. Usługobiorca zobowiązuje się telefonicznie poinformować Usługodawcę o braku możliwości odbioru zwierzęcia nie później niż 30 min przed umówioną godziną odbioru. W przypadku braku kontaktu przez okres dłuższy niż 3 godziny

Usługodawca zastrzega sobie możliwość umieszczenia zwierzęcia w innym miejscu (w tym w schronisku dla zwierząt), Usługobiorca zaś zgadza się na udostępnienie danych osobowych. W przypadku umieszczenia zwierzęcia w innym miejscu Usługodawca poinformuje Klienta telefonicznie lub na e-mail o danych adresowych.

11.2. z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy zobowiązuje się on do telefonicznego poinformowania Klienta o niemożliwości przybycia na czas oraz planowanej godzinie spotkania.

12. Opieka nad zwierzętami w domu Klienta – możliwe są wizyty po 20,60,90 oraz 120 min.:
12.1. Wizyta 20 min. – jest to krótka wizyta w celu nakarmienia zwierzaka, pobawienia się z nim, upewnienia się, że jest z nim wszystko w porządku, sprzątania kuwety. Nie zawiera spaceru z psem.
12.2. Wizyta 60 min. – jest to wizyta w celu nakarmienia zwierzaka, pobawienia się z nim, upewnienia się, że jest z nim wszystko w porządku, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na spacer 30 min.
12.3. Wizyta 90 min. – jest to wizyta w celu nakarmienia zwierzaka, pobawienia się z nim, upewnienia się, że jest z nim wszystko w porządku, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na spacer 30 min.
12.4. Wizyta 120 min. – jest to wizyta w celu nakarmienia zwierzaka, pobawienia się z nim, upewnienia się, że jest z nim wszystko w porządku, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na spacer 30 min.

1 kolejna godzina opieki (bez spaceru) – jest to każda kolejna godzina opieki nad zwierzęciem w godzinach 8.00 – 21.00.

13. Opieka nad psem w domu Klienta → możliwe są wizyty do 3 godzin, do 6 godzin, do 9 godzin, do 12 godzin.
13.1. Wizyta do 3 godzin → opiekun przebywa w domu klienta nie dłużej niż 3 godziny w celu pilnowania, nakarmienia, zabawy, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na spacer (15 min).
13.2. Wizyta do 6 godzin → opiekun przebywa w domu klienta nie dłużej niż 6 godzin w celu pilnowania, nakarmienia, zabawy, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na 2 spacery po 15 min.
13.3. Wizyta do 9 godzin – opiekun przebywa w domu klienta nie dłużej niż 9 godzin w celu pilnowania, nakarmienia, zabawy, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na 2 spacery po 15 min.
13.4. Wizyta do 12 godzin → opiekun przebywa w domu klienta nie dłużej niż 12 godzin w celu pilnowania, nakarmienia, zabawy, sprzątania kuwety oraz w razie potrzeby wyjścia na 2 spacery po 15 min.

14. Dobowa opieka ( z nocowaniem) nad psem czy kotem w domu klienta → opiekun przebywa w domu klienta razem ze zwierzakiem, ale nie jest to całodobowy pobyt. Petsitter opiekuje się zwierzęciem (regularnie go karmi, spaceruje, bawi się z nim itp.), ale może go zostawić w domu samego na kilka godzin. W opiekę psów wliczona jest ilość spacerów w zależności od rodzaju wykupionej usługi i potrzeb psa. Serwis opieki nad zwierzętami Alvis nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone lub uszkodzone przez zwierzę mienie klienta podczas opieki.

15. Przy zakupie Abonamentu/Pakietu na spacery z psem, wizyty u zwierzęcia lub opiekę nad nim w domu opiekuna, usługobiorca może korzystać z naszej oferty przez 365 dni od dnia pierwszego spaceru/pierwszej wizyty/pierwszego dnia opieki. Po upływie 365 dni Abonament/Pakiet wygasa.

16. Opieka w domu Klienta nad dodatkowym psem lub kotem jest bezpłatna, jeśli nie zawiera spaceru z psem.

17. Odbiór lub zwrot kluczy jest bezpłatny w przypadku samodzielnego dostarczenia/odbioru przez Usługobiorcę.

18. Dojazd poza granice administracyjne miasta okazywania usług jest płatny (wycena indywidualna w zależności od lokalizacji).

19. Wycena innych usług jest indywidualna.

20. W razie pilnego zamówienia (wykonanie usługi w ciągu 1-3 godzin od zamówienia) lub święta (wykonanie usługi w święta) obowiązuje opłata dodatkowa +30% do ceny usługi.

21. Dział obsługi klienta w serwisie opieki nad zwierzętami Alvis pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 - 20:00.
§ 7 PORZUCENIE ZWIERZĘCIA
1.Wystąpienie okoliczności wymienionych w § 4 pkt. 1.3. równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez Właściciela/ Usługobiorcę i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 I ust. 2 pkt. 11) I nakłada na Właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić odebranie zwierzęcia (art. 35 ust. 3) I dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
§ 8 PROCEDURY ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Po spełnieniu przez Usługodawcę usług opisanych w Umowie, Klient traci prawo odstąpienia od Umowy.

2. Stronom przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia postanowień określonych w Umowie przez Strony, w okresie 7 dni od uzyskania informacji o takim naruszeniu.

3. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art.22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni oraz wysłaniu go na adres e-mail alvis@dog-walk.pl / contact@dog-walk.pl . Termin 14-dniowy liczy się od dnia zawarcia Umowy.

4. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał usługę.

5. W przypadku pakietów abonamentowych każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia.

6. W sytuacji, gdy Usługobiorca z jakichkolwiek przyczyn nie planuje skorzystać z zakupionych w ramach abonamentu spacerów/wizyt/dób opieki i wnosi o zwrot środków za niewykorzystane usługi, Usługodawca ma prawo do przeliczenia kosztów wykorzystanych spacerów/wizyt/dób opieki według ceny spaceru/wizyty/doby opieki z odpowiadającego abonamentu, zgodnie z liczbą faktycznie wykorzystanych spacerów/wizyt/dób opieki, lub według ceny pojedynczego spaceru/wizyty/doby opieki.

7. Usługodawca dokona zwrotu zapłaconej kwoty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca dostał wypełniony i podpisany przez Usługobiorcę protokół przyjęcia zwrotu/reklamacji usług (wzór protokołu jest w załączniku nr 1 do Regulaminu). Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego na konto Klienta w Polskim banku, którego dane Klient zobowiązany jest podać w protokole zwrotu.

8. Akceptując Regulamin, Klient potwierdza otrzymanie informacji o prawie odstąpienia od Umowy.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Strony zobowiązują się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany zasad i warunków wykonywania opieki nad zwierzęciem.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

4. Usługobiorca zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z wizerunkiem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działanie Usługodawcy, w tym na portalach społecznościach i na stronie internetowej https://dog-walk.pl .

5. Regulamin obowiązuje od dnia 17.11.2023.